Desconnexió del món a Zhangjiajie. Les Muntanyes Al.leluia.

zhangjiajie front

Una de les desavantatges de viatjar per un lloc famós a la Xina és la gent. Allà on vas, és fàcil que trobis sempre persones fent el mateix que tu, especialment si vas a llocs naturals d’interès com el bosc nacional de Zhangjiajie. En aquesta publicació tractaré de mostrar-vos on podeu anar, el camí que recomano que agafeu i els horaris que hauríeu de seguir si voleu evitar al màxim les multituds (que, en cert punt, poden arribar a ser molestes).

En general, calen 2 dies com a mínim per visitar el parc. Si voleu visitar la totalitat del parc, us caldrà més que un parell de dies.

Els xinesos són generalment molt matiners, així que, si voleu evitar fer cua, no cal que us poseu el despertador a les 5 del matí per ser el primer que entri al parc, perquè trobareu que hi ha més gent que ha pensat el mateix. Jo recomano prendre-s’ho amb calma i anar a l’hora que aniríeu normalment.

QUÈ VAIG FER:

Des de l’entrada principal, a l’estació principal Luoguta, es pot agafar el primer camí de la dreta que porta a l’àrea de la ruta verda (veure el mapa a baix). Tota aquesta zona no és molt popular, per això no espero veure gairebé ningú fent senderisme per aquests camins. Es pot arribar al pas de l’oficina de la zona escènica de Zhangjiajie Suoxiyu a través del Golden Whip Stream. El rierol és popular i molt bonic, i no és un dels llocs més visitats.

Una vegada esteu a l’oficina de la zona escènica de Zhangjiajie Suoxiyu, podeu agafar un autobús gratuït a l’estació inferior (Lower Station) del telefèric de la muntanya Ranzi. Si no voleu fer una cua de fins a 3 hores, eviteu anar a l’ascensor Bailong. A la zona Ranzi, recomano agafar el telefèric, les vistes són impressionants i encara que és molt turístic, val la pena veure-ho. No cal fer gaire cua per pujar al telefèric, així que això també és un plus. Quan estigueu a la part de dalt de la muntanya, podeu agafar la pista taronja.

En algun moment caldrà tornar a la part baixa de la muntanya: hi ha dues maneres de fer-ho. La primera (i la menys interessant) és agafar el telefèric de nou; la segona, és agafar un autobús fins a la zona escènica de Yuanjiajie. Els aspectes més destacats en la zona de Yuanjiajie són: l’ascensor Bailong, els jardins anomenats Fields and Gardens in the Air, el pont natural Natural Bridge under Heaven, la cascada Hanging Waterfall, el pont Mihun i Tujia Village.

Per descendre la muntanya, podeu agafar l’ascensor Bailong. Si aneu poc abans que el parc tanqui les seves portes, no us trobareu cues.

Navegueu pel mapa per observar els camins i les zones del parc.

Descarregueu aquest mapa i dos més per saber com moure’s pel parc (a mi em van ajudar molt):

LLISTA D’HOTELS A PROP DE L’ESTACIÓ LUOGUTA:

Aquests són alguns dels hotels que hi ha a prop del parc. Si us quedeu aquí, no tindreu cap problema per anar al parc a peu. Us recomano aquesta opció, així de camí sempre podeu comprar menjar i begudes en les nombroses botigues que veureu en direcció cap a l’estació.

Si no us veieu amb forces per caminar aquesta distància extra, és bastant fàcil cridar un taxi perquè us porte fins a l’entrada del parc. Només cal que pregunteu al recepcionista de l’hotel perquè faci la trucada.

Aquests hotels són bastant grans, per això és probable que, fins i tot, en temporada alta, tinguin una habitació lliure per gent que viatja sense fer reserves.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada